Persoane Fizice

Informații privind conturile de încasare persoane fizice

Atenție!

Toate documentele prezentate în copie trebuie să conţină menţiunea “Conform cu originalul”. În cazuri specifice pot fi solicitate şi alte documente care să ateste veridicitatea unor stări de fapt specifice

Formulare și acte necesare

Formulare:

Acte necesare:

  • Act de identitate, copie si original;
  • Imputernicire si copie carte de identitate imputernicit, conforma cu originalul. In cazul in care nu se prezinta proprietarul se va depune imputernicire, in original, delegatie, procura notariala, imputernicire avocatiala semnata / datata de proprietar in care sa se mentioneze datele de identificare ale proprietarului, serie, numar act de identitate, cod numeric personal, datele de identificare ale imputernicitului, obiectul imputernicirii si motivul acesteia.
  • Certificatul de deces, copie si original;

  • Declaratia fiscala pentru stabilirea impozitului/taxei pe cladiri rezidentiale/nerezidentiale/cu destinatie mixta in cazul persoanelor fizice (ITL 001);
  • Anexa 1 - model ITL-001 - Ordinul M.D.R.A.P. nr.137/2016 - daca este cazul - membri rezidentiali UE
  • Declaratia fiscala pentru stabilirea impozitului pe teren in cazul persoanelor fizice (ITL 003);
  • ANEXA 3 - model 2016 ITL-003 - Ordinul M.D.R.A.P. 137/2016 - daca este cazul - membrii rezidentiali UE
  • Declaratia de impunere privind stabilirea taxei de habitat cu destinatie speciala de salubrizare utilizatori casnici;
  • Actul de identitate, copie si original, proprietar/coproprietari;
  • Imputernicire si copie carte de identitate imputernicit, conforma cu originalul. In cazul in care nu se prezinta proprietarul se va depune imputernicire, in original, delegatie, procura notariala, imputernicire avocatiala semnata / datata de proprietar in care sa se mentioneze datele de identificare ale proprietarului, serie, numar act de identitate, cod numeric personal, datele de identificare ale imputernicitului, obiectul imputernicirii si motivul acesteia.
  • Contractul de vanzare-cumparare, in copie si original;
  • Cadastrul imobilului, in copie si original;
  • Certificatul de performanta energetica, in copie si original;
Formulare descarcăbile şi modele de completare

  • Declaratia fiscala pentru stabilirea impozitului/taxei pe cladiri rezidentiale/nerezidentiale/cu destinatie mixta in cazul persoanelor fizice (ITL 001) (PDF);
  • Anexa 1 - model ITL-001 - Ordinul M.D.R.A.P. nr.137/2016 -daca este cazul - membri rezidentiali UE
  • Declaratia fiscala pentru stabilirea impozitului pe teren in cazul persoanelor fizice (ITL 003);
  • ANEXA 3 - model 2016 ITL-003 - Ordinul M.D.R.A.P. 137/2016 - daca este cazul - membrii rezidentiali UE
  • Declaratia de impunere privind stabilirea taxei de habitat cu destinatie speciala de salubrizare utilizatori casnici;
  • Actul de identitate, copie si original, proprietar/coproprietari;
  • Imputernicire si copie carte de identitate imputernicit, conforma cu originalul. In cazul in care nu se prezinta proprietarul se va depune imputernicire, in original, delegatie, procura notariala, imputernicire avocatiala semnata / datata de proprietar in care sa se mentioneze datele de identificare ale proprietarului, serie, numar act de identitate, cod numeric personal, datele de identificare ale imputernicitului, obiectul imputernicirii si motivul acesteia.
  • Certificatul de mostenitor, copie si original;
  • Partajul succesoral - unde este cazul - in copie si original;
Formulare descarcăbile şi modele de completare

Lorem

Lorem

Lorem

Lorem

Lorem

Lorem

Lorem

Lorem

Lorem

Lorem

Lorem

Lorem

  • Declaratie pentru scoaterea din evidenta a mijloacelor de transport (ITL 016) (PDF);
  • Declaratie pentru scoaterea din evidenta a mijloacelor de transport (ITL 016) (WORD);
  • Model completat - Declaratie pentru scoaterea din evidenta a mijloacelor de transport (ITL016)
  • Documentul prin care se atesta pierderea proprietatii mijlocului de transport, care poate fi:
    1. Contract de instrainare - dobandire a unui mijloc de transport - Model ITL054 - 2016 - incheiat in 5 exemplare;
    2. dovada ridicarii de pe domeniul public a mijlocului de transport si intrarii in patrimoniul statului;
    3. adeverinta de predare la "REMAT";
    4. documentul in care se mentioneaza ca mijlocul de transport a fost dezmembrat de catre o unitate autorizata;
    5. declaratia pe propria raspundere din care sa rezulte elementele de identificare ale contribuabilului si a mijlocului de transport, imprejurarile care au condus la pierderea acestuia, in cazul in care contribuabilul nu mai poate face dovada existentei fizice a mijlocului de transport;
    6. act de donatie;
    7. certificat de mostenitor;
    8. act de novatie;
    9. proces verbal predare-primire incheiat intre contribuabil si firma de leasing;
  • Cartea de identitate a mijlocului de transport, copie si original;
  • Actul de identitate/legitimatie de sedere temporara(in cazul cetatenilor straini), copie si original;
  • Imputernicire si copie carte de identitate imputernicit, conforma cu originalul. In cazul in care nu se prezinta proprietarul se va depune imputernicire, in original, delegatie, procura notariala, imputernicire avocatiala semnata / datata de proprietar in care sa se mentioneze datele de identificare ale proprietarului, serie, numar act de identitate, cod numeric personal, datele de identificare ale imputernicitului, obiectul imputernicirii si motivul acesteia.

  • Copie (conformă cu originalul) după cartea de identitate
  • Cerere de eliberare a dovezii de plată

  • Cerere aplicare scutire;
  • Copie, conformă cu originalul, după actul de identitate al persoanei care solicită scutirea
  • Copie, conformă cu originalul, după actul de dobândire al bunului pentru care se solicită scutirea (în cazul clădirilor, terenurilor) sau copie după cartea de identitate a mijlocului de transport;
  • Copie, conformă cu originalul, după certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
  • Copie, conformă cu originalul, după documentul care atestă încadrarea persoanei într-un anumit tip de scutire;

  • Cerere de restituire/de compensare (după caz) (model 2009 ITL 058) (pentru compensare), model 2009 ITL 059 (pentru restituire);
  • Copie, conformă cu originalul, după actul de identitate al persoanei care beneficiază de restituire/compensare;
  • Împuternicire, în original sau copie legalizată, dacă este cazul;
  • Copie, conformă cu originalul, după actul de identitate al împuternicitului, dacă este cazul;
  • În cazul restituirii/compensării taxei judiciare de timbru, la documentele mai sus menționate se va anexa și sentința judecătorească/încheierea de ședință prin care se dispune restituirea taxei judiciare de timbru. Sentința judecătorească/încheierea de ședință se anexează în original la cererea de restituire/compensare, așa cum este prevăzut de OG nr. 80/2013 și Ordinul 1918/2014

  • datele de identificare ale contestatorului;
  • obiectul contestaţiei;
  • motivele de fapt şi de drept;
  • dovezile pe care se întemeiază;
  • semnătura contestatorului sau a împuternicitului acestuia. Dovada calităţii de împuternicit al contestatorului, persoană fizică sau juridică, se face potrivit legii.”